top of page

VOP OZ ANIMAMUNDI

Tieto Všeobecné obchodné podmienky OZ AnimaMundi (ďalej len „VOP“) upravujú vzájomné vzťahy medzi poskytovateľom a frekventantom, vznik týchto vzťahov, ich obsah a rozsah práv a povinností, ktoré z nich vyplývajú, ako aj ich zánik. V prípade uzatvorenia samostatnej zmluvy medzi poskytovateľom a frekventantom majú ustanovenia zmluvy, ktoré sú v rozpore s týmito VOP, prednosť. 

A: REALIZÁCIA 2-ROČNÉHO VZDELÁVANIA V KURZE ARTETERAPIA

  1. Táto časť VOP záväzným spôsobom upravuje vzťahy vzniknuté medzi poskytovateľom a frekventantom vyplývajúce z realizácie 2.ročného vzdelávania prostredníctvom poskytovania kurzu s názvom: Arteterapia. Odlišné dojednania sú platné a záväzné len v prípade, ak Vám ich písomne alebo elektronicky potvrdíme. Práva a povinnosti poskytovateľa a frekventanta neupravené týmito VOP sa riadia ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. 
     

  2. Poskytovateľom je OZ AnimaMundi, Krížna 222, 922 21 Moravany nad Váhom, IČO: 50280112, bankový účet SK76 8360 5207 0042 0623 1531, v mene ktorého koná Mgr. Barbora Desatová.
     

  3. Frekventantom je fyzická osoba, ktorá sa registrovala na stránke poskytovateľa, prejavila vážny záujem o 2-ročné vzdelávanie realizované poskytovateľom, podala návrh na uzatvorenie zmluvy o vzdelávaní a na podklade prijatia návrhu uhradila poskytovateľovi zálohu podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa. 
     

  4. Vzdelávaním je výučba frekventanta poskytovateľom na kurze Arteterapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín.
     

  5. Arteterapia je umeleckou terapiou k vyjadreniu vnútorného sveta, poznávania a vnímania seba a sveta prostredníctvom umeleckých zážitkov vychádzajúcich z vlastného tvorivého prejavu. Arteterapia nie je výtvarnou výchovou.
     

  6. Zmluva o realizácii vzdelávania sa považuje za riadne uzatvorenú zaslaním návrhu zaregistrovaného frekventanta na jej uzatvorenie realizovaného cestou webovej stránky poskytovateľa a bezvýhradným prijatím tohto návrhu zo strany poskytovateľa potvrdením návrhu. Po prijatí návrhu nasleduje výzva poskytovateľa na zaplatenie zálohy podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa, ktorú frekventant zrealizuje prostredníctvom platobnej brány poskytovateľa.
     

  7. Účinnosť zmluvy o realizácii vzdelávania nastane po splnení odkladacej podmienky, ktorou je úhrada zálohy na realizáciu vzdelávania podľa pokynov poskytovateľa. 
     

  8. Až okamihom zaplatenia zálohy poskytovateľ garantuje frekventantovi miesto na kurze, ktorého kapacita je obmedzená.
     

  9. Cenu kurzu je potrebné doplatiť cestou platobnej brány poskytovateľa a to v plnej výške alebo na splátky, pričom voľba úhrady je na frekventantovi. Po dodaní kurzu poskytovateľ frekventantovi vystaví faktúru. 
     

  10. Komunikácia medzi poskytovateľom a frekventantom bude prebiehať prednostne elektronicky a to vrátane doručovania faktúry.
     

  11. Frekventant berie na vedomie, že zaplatením zálohy a garanciou miesta v kurze poskytovateľ nie je oprávnený a súčasne ani povinný zabezpečiť za frekventanta náhradu, pokiaľ sa rozhodne kurz neabsolvovať. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností platí, že v prípade rezervácie miesta v kurze, ktorého kapacita je obmedzená, poskytovateľ nemôže po zaplatení zálohy miesto v kurze obsadiť iným frekventantom a nie je povinný sa prípadne s iným záujemcom o kurz dohodnúť na tom, že bude náhradníkom pre prípad, ak niektorý z frekventantov kurz neabsolvuje. Neabsolvovaním kurzu pri garantovaní miesta v kurze poskytovateľovi vzniká škoda. Záloha tak slúži nielen na potvrdenie účinnosti zmluvy, ale aj ako odmena poskytovateľa za garanciu miesta frekventanta v kurze. Poskytovateľ v prípade, ak frekventant kurz neabsolvuje a neoznámi svoj záujem kurz neabsolvovať v lehote 60 dní pre začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy. To platí aj v prípade, keď frekventant zmluvu s poskytovateľom uzatvorí, resp. prijme tieto VOP a uhradí zálohu v čase kratšom ako 60 dní pred začiatkom kurzu. 
     

  12. Spolu s uzatvorením zmluvy frekventant pristupuje k týmto VOP. Poskytovateľ je oprávnený žiadať, aby frekventant pristúpenie k týmto VOP potvrdil zakliknutím osobitného okna na stránke poskytovateľa pred odoslaním návrhu na uzatvorenie zmluvy poskytovateľovi. V takom prípade platí, že frekventant je viazaný týmto VOP aj  prípade, ak by proces uzatvorenia zmluvy o realizácii vzdelávania mal akékoľvek vady.  
     

  13. Kurz Arteterapie trvá najviac 24 mesiacov. 
     

  14. Maximálny počet osôb na kurze je 18.
     

  15. Podrobný obsah kurzu vrátane termínov, podmienok a cenníka je zverejnený na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  16. Miestom kurzu, ak nie je uvedené inak, je pracovisko OZ AnimaMundi – Karpatská 9, 811 05 Bratislava.
     

  17. Kurz pozostáva minimálne z dvoch modulov. Pri štúdiu Arteterapie je povinným prvým modulom Základy umeleckých terapií, ku ktorému si frekventant následne vyberie modul Arteterapia, prípadne ďalší dostupný modul, ktorý bude študovať súbežne.
     

  18. Štúdium kurzu Arteterapia prebieha v nasledovných krokoch: Frekventant začína modulom Základy umeleckých terapií, v rámci ktorého absolvuje prvý vyučovací blok – Základy arteterapie. Tento blok poskytuje úvod do terapeutického využitia výtvarného umenia. Frekventant pokračuje modulom Arteterapia, ktorý zahŕňa 10 vyučovacích blokov a umožňuje prehĺbenie teoretických a praktických zručností v tejto oblasti.. Štúdium sa uzatvára návratom k modulu Základy umeleckých terapií, kde frekventant dokončí zostávajúce tematické bloky.
     

  19. Frekventant je povinný dodržať túto štruktúru štúdia, aby úspešne absolvoval vzdelávací program.
     

  20. Poskytovateľ má právo na zrušenie kurzu. V takom prípade má frekventant právo na vrátenie celej zaplatenej  sumy.
     

  21. Frekventant sa zaväzuje pravidelne zúčastňovať kurzu a absolvovať celý kurz v uvedenom rozsahu vyučovacích hodín v termíne určenom poskytovateľom a vyplývajúcom z ich emailovej komunikácie.
     

  22. Poskytovateľ poskytne frekventantovi vzdelávanie v rámci kurzu Arteterapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín v trvaní 45 minút, ktoré budú rozdelené najviac do 24 kalendárnych mesiacov vo vopred stanovenom čase. Po splnení podmienok podľa zmluvy a týchto VOP sa poskytovateľ zaväzuje vystaviť frekventantovi osvedčenie o absolvovaní kurzu s reálnym počtom hodín, ktoré absolvoval.
     

  23. Vzdelávanie bude prebiehať prezenčnou, ale aj online formou. 
     

  24. Poskytovateľ vopred poskytne frekventantovi termíny, ktoré možno v nevyhnutných prípadoch zmeniť. 
     

  25. V prípade, že sa frekventant rozhodne nepokračovať v začatom kurze, má po dohode s poskytovateľom právo za seba ustanoviť nástupcu a uzavretím písomného dodatku k zmluve sa postúpia všetky práva a povinnosti zo zmluvy na nového nástupcu frekventanta. Nástupcu však nemožno ustanoviť po uskutočnení viac ako 20 % hodín kurzu.  
     

  26. Frekventantovi vznikne právo na vydanie osvedčenia iba po splnení podmienok, ktorými sú dochádzka minimálne 80 % z celkového počtu hodín vzdelávania, 2 hodiny mentoring s lektorkou kurzu - prípadová konzultácia (1 sedenie - 50 minút), priama práca s klientom v rozsahu 6-10 hodín, 2 hodiny sebaskúsenosti - osobná skúsenosť s arteterapiou, spracovanie záverečnej práce na vybranú tému, písomný/ústny záverečný test s minimálnou úspešnosťou 90 %, video nahrávka a prezentácia s garantom a lektorom, zahŕňajúca prácu s jedným vybraným klientom..
     

  27. Je zodpovednosťou frekventanta, aby sa zúčastnil kurzu v rozsahu najmenej 80 %. Účasť na kurze v uvedenom rozsahu je predpokladom pre možnosť splnenia ďalších podmienok pre vydanie osvedčenia.
     

  28. Na záverečnú skúšku sa frekventant má právo prihlásiť po riadnom absolvovaní kurzu v rozsahu najmenej 80 % a minimálne 7 pracovných dní pred začiatkom skúšky. Termíny skúšok oznamuje poskytovateľ. Podmienkou účasti na skúške je úhrada poplatku za záverečnú skúšku.
     

  29. Po ukončení vzdelávania a po splnení dohodnutých podmienok poskytovateľ frekventantovi odovzdá osvedčenie o absolvovaní kurzu s uvedením rozsahu hodín, ktoré frekventant skutočne absolvoval.
     

  30. Cena kurzu, ako aj ďalšie súvisiace poplatky, sú uvedené v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  31. V cene kurzu nie je zahrnutá cena za absolvovanie záverečnej skúšky, ktorá je uvedená v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa.  
     

  32. Ak v zmluve nie je dohodnuté inak, platí, že frekventant je povinný uhradiť zálohu. Úhrada zálohy je podmienkou účinnosti zmluvy o realizácii vzdelávania. 
     

  33. V prípade, ak sa frekventant kurzu nezúčastní a túto skutočnosť oznámi v lehote kratšej ako 60 dní pred začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy.  
     

  34. Ak sa frekventant po začatí kurzu rozhodne kurz ďalej neabsolvovať, je oprávnený za seba ustanoviť zástupcu v súlade s týmto VOP. Ak už nie je možné ustanoviť zástupcu s ohľadom na to, že neabsolvovaním kurzu vzniká poskytovateľovi škoda, keď na miesto frekventanta v rozbehnutom kurze nie je možné určiť nástupcu ani prípadného náhradného záujemcu o kurz, je frekventant povinný zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 %.
     

  35. Dojednanie o povinnosti zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 % podľa predchádzajúceho bodu týchto VOP je dojednaním o zmluvnej pokute pre porušenie povinnosti frekventanta absolvovať začatý kurz a ustanoviť za seba včas nástupcu, pričom jej výška predstavuje 85 % ceny kurzu, proti ktorej sa započíta zaplatená záloha a prípadné splátky ceny kurzu, ak sa poskytovateľ a objednávateľ dohodli na úhrade ceny kurzu v splátkach. Zmluvná pokuta nie je sankciou za odstúpenie od zmluvy.
     

  36. Faktúry a zálohové faktúry bude poskytovateľ frekventantovi doručovať prostredníctvom ním zadaného emailu. 
     

  37. Odstúpenie od zmluvy je možné učiniť z dôvodov uvedených v zmluve alebo z dôvodov plynúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Odstúpenie musí byť písomné a doručené druhej zmluvnej strane.
     

  38. Frekventant vyhlasuje, že sa v súčasnosti nelieči na žiadne závažné psychiatrické ochorenie, ktoré by mohlo ovplyvniť jeho schopnosť aktívne sa zúčastňovať na vzdelávaní, vykonávať požadované úlohy a bezpečne absolvovať všetky aktivity zahrnuté v programe. Vzdelávací program môže obsahovať interaktívne techniky, skupinovú prácu a sebaskúsenostné aktivity, pri ktorých je nevyhnutná psychická stabilita a schopnosť sebaregulácie. POskytovateľ nezodpovedá za akékoľvek negatívne dopady na psychické zdravie účastníka, ak sa ukáže, že zamlčal relevantné skutočnosti týkajúce sa svojho zdravotného stavu. V prípade, že poskytovateľ zistí, že frekventant nie je psychicky spôsobilý na pokračovanie vo vzdelávacom programe, vyhradzuje si právo ukončiť jeho účasť bez nároku na vrátenie účastníckeho poplatku.
     

  39. Osobné údaje frekventanta sa spracúvajú podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov uplatňovaného od 25. mája 2018, podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „GDPR“). Poskytovateľ spracúva osobné údaje frekventanta (jeho nástupcu)  v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, resp. adresa na doručovanie, e-mailová adresa, prípadne telefónne číslo a ďalšie údaje uvedené v korešpondencii a samotnej zmluve na právnom základe za účelom poskytnutia služby.    Frekventant udeľuje súhlas pre poskytovateľa so spracovaním osobných údajov v súvislosti so zmluvou o realizácii vzdelávania, pričom tento súhlas platí na spracovanie osobných údajov na splnenie predmetu tejto zmluvy. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov frekventanta sú zverejnené na webstránke poskytovateľa.  
     

  40. Právne vzťahy týmito VOP neupravené sa budú riadiť všeobecne záväznými právnymi predpismi.

B: REALIZÁCIA 2-ROČNÉHO VZDELÁVANIA V KURZE MUZIKOTERAPIA

  1. Táto časť VOP záväzným spôsobom upravuje vzťahy vzniknuté medzi poskytovateľom a frekventantom vyplývajúce z realizácie 2.ročného vzdelávania prostredníctvom poskytovania kurzu s názvom: Muzikoterapia. Odlišné dojednania sú platné a záväzné len v prípade, ak Vám ich písomne alebo elektronicky potvrdíme. Práva a povinnosti poskytovateľa a frekventanta neupravené týmito VOP sa riadia ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. 
     

  2. Poskytovateľom je OZ AnimaMundi, Krížna 222, 922 21 Moravany nad Váhom, IČO: 50280112, bankový účet SK76 8360 5207 0042 0623 1531, v mene ktorého koná Mgr. Barbora Desatová.
     

  3. Frekventantom je fyzická osoba, ktorá sa registrovala na stránke poskytovateľa, prejavila vážny záujem o 2-ročné vzdelávanie realizované poskytovateľom, podala návrh na uzatvorenie zmluvy o vzdelávaní a na podklade prijatia návrhu uhradila poskytovateľovi zálohu podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa. 
     

  4. Vzdelávaním je výučba frekventanta poskytovateľom na kurze Muzikoterapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín.
     

  5. Muzikoterapia je umeleckou terapiou k vyjadreniu vnútorného sveta, poznávania a vnímania seba a sveta prostredníctvom umeleckých zážitkov vychádzajúcich z vlastného tvorivého prejavu. Muzikoterapia nie je hudobnou výchovou.
     

  6. Zmluva o realizácii vzdelávania sa považuje za riadne uzatvorenú zaslaním návrhu zaregistrovaného frekventanta na jej uzatvorenie realizovaného cestou webovej stránky poskytovateľa a bezvýhradným prijatím tohto návrhu zo strany poskytovateľa potvrdením návrhu. Po prijatí návrhu nasleduje výzva poskytovateľa na zaplatenie zálohy podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa, ktorú frekventant zrealizuje prostredníctvom platobnej brány poskytovateľa.
     

  7. Účinnosť zmluvy o realizácii vzdelávania nastane po splnení odkladacej podmienky, ktorou je úhrada zálohy na realizáciu vzdelávania podľa pokynov poskytovateľa. 
     

  8. Až okamihom zaplatenia zálohy poskytovateľ garantuje frekventantovi miesto na kurze, ktorého kapacita je obmedzená.
     

  9. Cenu kurzu je potrebné doplatiť cestou platobnej brány poskytovateľa a to v plnej výške alebo na splátky, pričom voľba úhrady je na frekventantovi. Po dodaní kurzu poskytovateľ frekventantovi vystaví faktúru. 
     

  10. Komunikácia medzi poskytovateľom a frekventantom bude prebiehať prednostne elektronicky a to vrátane doručovania faktúry.
     

  11. Frekventant berie na vedomie, že zaplatením zálohy a garanciou miesta v kurze poskytovateľ nie je oprávnený a súčasne ani povinný zabezpečiť za frekventanta náhradu, pokiaľ sa rozhodne kurz neabsolvovať. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností platí, že v prípade rezervácie miesta v kurze, ktorého kapacita je obmedzená, poskytovateľ nemôže po zaplatení zálohy miesto v kurze obsadiť iným frekventantom a nie je povinný sa prípadne s iným záujemcom o kurz dohodnúť na tom, že bude náhradníkom pre prípad, ak niektorý z frekventantov kurz neabsolvuje. Neabsolvovaním kurzu pri garantovaní miesta v kurze poskytovateľovi vzniká škoda. Záloha tak slúži nielen na potvrdenie účinnosti zmluvy, ale aj ako odmena poskytovateľa za garanciu miesta frekventanta v kurze. Poskytovateľ v prípade, ak frekventant kurz neabsolvuje a neoznámi svoj záujem kurz neabsolvovať v lehote 60 dní pre začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy. To platí aj v prípade, keď frekventant zmluvu s poskytovateľom uzatvorí, resp. prijme tieto VOP a uhradí zálohu v čase kratšom ako 60 dní pred začiatkom kurzu. 
     

  12. Spolu s uzatvorením zmluvy frekventant pristupuje k týmto VOP. Poskytovateľ je oprávnený žiadať, aby frekventant pristúpenie k týmto VOP potvrdil zakliknutím osobitného okna na stránke poskytovateľa pred odoslaním návrhu na uzatvorenie zmluvy poskytovateľovi. V takom prípade platí, že frekventant je viazaný týmto VOP aj  prípade, ak by proces uzatvorenia zmluvy o realizácii vzdelávania mal akékoľvek vady.  
     

  13. Kurz Muzikoterapie trvá najviac 24 mesiacov. 
     

  14. Maximálny počet osôb na kurze je 18.
     

  15. Podrobný obsah kurzu vrátane termínov, podmienok a cenníka je zverejnený na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  16. Miestom kurzu, ak nie je uvedené inak, je pracovisko OZ AnimaMundi – Karpatská 9, 811 05 Bratislava.
     

  17. Kurz pozostáva minimálne z dvoch modulov. Pri štúdiu Muzikoterapie je povinným prvým modulom Základy umeleckých terapií, ku ktorému si frekventant následne vyberie modul Muzikoterapia, prípadne ďalší dostupný modul, ktorý bude študovať súbežne.
     

  18. Štúdium kurzu Muzikoterapia prebieha v nasledovných krokoch: Frekventant začína modulom Základy umeleckých terapií, v rámci ktorého absolvuje prvý vyučovací blok – Základy muzikoterapie. Tento blok poskytuje úvod do terapeutického využitia hudobného umenia. Frekventant pokračuje modulom Muzikoterapia, ktorý zahŕňa 8 vyučovacích blokov a umožňuje prehĺbenie teoretických a praktických zručností v tejto oblasti.. Štúdium sa uzatvára návratom k modulu Základy umeleckých terapií, kde frekventant dokončí zostávajúce tematické bloky.
     

  19. Frekventant je povinný dodržať túto štruktúru štúdia, aby úspešne absolvoval vzdelávací program.
     

  20. Poskytovateľ má právo na zrušenie kurzu. V takom prípade má frekventant právo na vrátenie celej zaplatenej  sumy.
     

  21. Frekventant sa zaväzuje pravidelne zúčastňovať kurzu a absolvovať celý kurz v uvedenom rozsahu vyučovacích hodín v termíne určenom poskytovateľom a vyplývajúcom z ich emailovej komunikácie.
     

  22. Poskytovateľ poskytne frekventantovi vzdelávanie v rámci kurzu Muzikoterapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín v trvaní 45 minút, ktoré budú rozdelené najviac do 24 kalendárnych mesiacov vo vopred stanovenom čase. Po splnení podmienok podľa zmluvy a týchto VOP sa poskytovateľ zaväzuje vystaviť frekventantovi osvedčenie o absolvovaní kurzu s reálnym počtom hodín, ktoré absolvoval.
     

  23. Vzdelávanie bude prebiehať prezenčnou, ale aj online formou. 
     

  24. Poskytovateľ vopred poskytne frekventantovi termíny, ktoré možno v nevyhnutných prípadoch zmeniť. 
     

  25. V prípade, že sa frekventant rozhodne nepokračovať v začatom kurze, má po dohode s poskytovateľom právo za seba ustanoviť nástupcu a uzavretím písomného dodatku k zmluve sa postúpia všetky práva a povinnosti zo zmluvy na nového nástupcu frekventanta. Nástupcu však nemožno ustanoviť po uskutočnení viac ako 20 % hodín kurzu.  
     

  26. Frekventantovi vznikne právo na vydanie osvedčenia iba po splnení podmienok, ktorými sú dochádzka minimálne 80 % z celkového počtu hodín vzdelávania, 2 hodiny mentoring s lektorkou kurzu - prípadová konzultácia (1 sedenie - 50 minút), priama práca s klientom, 2 hodiny sebaskúsenosti - osobná skúsenosť s muzikoterapiou, spracovanie záverečnej práce na vybranú tému, písomný/ústny záverečný test s minimálnou úspešnosťou 90 %, video nahrávka a prezentácia s garantom a lektorom, zahŕňajúca prácu s jedným vybraným klientom..
     

  27. Je zodpovednosťou frekventanta, aby sa zúčastnil kurzu v rozsahu najmenej 80 %. Účasť na kurze v uvedenom rozsahu je predpokladom pre možnosť splnenia ďalších podmienok pre vydanie osvedčenia.
     

  28. Na záverečnú skúšku sa frekventant má právo prihlásiť po riadnom absolvovaní kurzu v rozsahu najmenej 80 % a minimálne 7 pracovných dní pred začiatkom skúšky. Termíny skúšok oznamuje poskytovateľ. Podmienkou účasti na skúške je úhrada poplatku za záverečnú skúšku.
     

  29. Po ukončení vzdelávania a po splnení dohodnutých podmienok poskytovateľ frekventantovi odovzdá osvedčenie o absolvovaní kurzu s uvedením rozsahu hodín, ktoré frekventant skutočne absolvoval.
     

  30. Cena kurzu, ako aj ďalšie súvisiace poplatky, sú uvedené v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  31. V cene kurzu nie je zahrnutá cena za absolvovanie záverečnej skúšky, ktorá je uvedená v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa.  
     

  32. Ak v zmluve nie je dohodnuté inak, platí, že frekventant je povinný uhradiť zálohu. Úhrada zálohy je podmienkou účinnosti zmluvy o realizácii vzdelávania. 
     

  33. V prípade, ak sa frekventant kurzu nezúčastní a túto skutočnosť oznámi v lehote kratšej ako 60 dní pred začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy.  
     

  34. Ak sa frekventant po začatí kurzu rozhodne kurz ďalej neabsolvovať, je oprávnený za seba ustanoviť zástupcu v súlade s týmto VOP. Ak už nie je možné ustanoviť zástupcu s ohľadom na to, že neabsolvovaním kurzu vzniká poskytovateľovi škoda, keď na miesto frekventanta v rozbehnutom kurze nie je možné určiť nástupcu ani prípadného náhradného záujemcu o kurz, je frekventant povinný zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 %.
     

  35. Dojednanie o povinnosti zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 % podľa predchádzajúceho bodu týchto VOP je dojednaním o zmluvnej pokute pre porušenie povinnosti frekventanta absolvovať začatý kurz a ustanoviť za seba včas nástupcu, pričom jej výška predstavuje 85 % ceny kurzu, proti ktorej sa započíta zaplatená záloha a prípadné splátky ceny kurzu, ak sa poskytovateľ a objednávateľ dohodli na úhrade ceny kurzu v splátkach. Zmluvná pokuta nie je sankciou za odstúpenie od zmluvy.
     

  36. Faktúry a zálohové faktúry bude poskytovateľ frekventantovi doručovať prostredníctvom ním zadaného emailu. 
     

  37. Odstúpenie od zmluvy je možné učiniť z dôvodov uvedených v zmluve alebo z dôvodov plynúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Odstúpenie musí byť písomné a doručené druhej zmluvnej strane.
     

  38. Frekventant vyhlasuje, že sa v súčasnosti nelieči na žiadne závažné psychiatrické ochorenie, ktoré by mohlo ovplyvniť jeho schopnosť aktívne sa zúčastňovať na vzdelávaní, vykonávať požadované úlohy a bezpečne absolvovať všetky aktivity zahrnuté v programe. Vzdelávací program môže obsahovať interaktívne techniky, skupinovú prácu a sebaskúsenostné aktivity, pri ktorých je nevyhnutná psychická stabilita a schopnosť sebaregulácie. POskytovateľ nezodpovedá za akékoľvek negatívne dopady na psychické zdravie účastníka, ak sa ukáže, že zamlčal relevantné skutočnosti týkajúce sa svojho zdravotného stavu. V prípade, že poskytovateľ zistí, že frekventant nie je psychicky spôsobilý na pokračovanie vo vzdelávacom programe, vyhradzuje si právo ukončiť jeho účasť bez nároku na vrátenie účastníckeho poplatku.
     

  39. Osobné údaje frekventanta sa spracúvajú podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov uplatňovaného od 25. mája 2018, podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „GDPR“). Poskytovateľ spracúva osobné údaje frekventanta (jeho nástupcu)  v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, resp. adresa na doručovanie, e-mailová adresa, prípadne telefónne číslo a ďalšie údaje uvedené v korešpondencii a samotnej zmluve na právnom základe za účelom poskytnutia služby.    Frekventant udeľuje súhlas pre poskytovateľa so spracovaním osobných údajov v súvislosti so zmluvou o realizácii vzdelávania, pričom tento súhlas platí na spracovanie osobných údajov na splnenie predmetu tejto zmluvy. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov frekventanta sú zverejnené na webstránke poskytovateľa.  
     

  40. Právne vzťahy týmito VOP neupravené sa budú riadiť všeobecne záväznými právnymi predpismi.

C: REALIZÁCIA 2-ROČNÉHO VZDELÁVANIA V KURZE TANEČNO-POHYBOVÁ TERAPIA

  1. Táto časť VOP záväzným spôsobom upravuje vzťahy vzniknuté medzi poskytovateľom a frekventantom vyplývajúce z realizácie 2.ročného vzdelávania prostredníctvom poskytovania kurzu s názvom: Tanečno-pohybová terapia. Odlišné dojednania sú platné a záväzné len v prípade, ak Vám ich písomne alebo elektronicky potvrdíme. Práva a povinnosti poskytovateľa a frekventanta neupravené týmito VOP sa riadia ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. 
     

  2. Poskytovateľom je OZ AnimaMundi, Krížna 222, 922 21 Moravany nad Váhom, IČO: 50280112, bankový účet SK76 8360 5207 0042 0623 1531, v mene ktorého koná Mgr. Barbora Desatová.
     

  3. Frekventantom je fyzická osoba, ktorá sa registrovala na stránke poskytovateľa, prejavila vážny záujem o 2-ročné vzdelávanie realizované poskytovateľom, podala návrh na uzatvorenie zmluvy o vzdelávaní a na podklade prijatia návrhu uhradila poskytovateľovi zálohu podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa. 
     

  4. Vzdelávaním je výučba frekventanta poskytovateľom na kurze Tanečno-pohybová terapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín.
     

  5. Tanečno-pohybová terapia je umeleckou terapiou k vyjadreniu vnútorného sveta, poznávania a vnímania seba a sveta prostredníctvom umeleckých zážitkov vychádzajúcich z vlastného pohybového prejavu.
     

  6. Zmluva o realizácii vzdelávania sa považuje za riadne uzatvorenú zaslaním návrhu zaregistrovaného frekventanta na jej uzatvorenie realizovaného cestou webovej stránky poskytovateľa a bezvýhradným prijatím tohto návrhu zo strany poskytovateľa potvrdením návrhu. Po prijatí návrhu nasleduje výzva poskytovateľa na zaplatenie zálohy podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa, ktorú frekventant zrealizuje prostredníctvom platobnej brány poskytovateľa.
     

  7. Účinnosť zmluvy o realizácii vzdelávania nastane po splnení odkladacej podmienky, ktorou je úhrada zálohy na realizáciu vzdelávania podľa pokynov poskytovateľa. 
     

  8. Až okamihom zaplatenia zálohy poskytovateľ garantuje frekventantovi miesto na kurze, ktorého kapacita je obmedzená.
     

  9. Cenu kurzu je potrebné doplatiť cestou platobnej brány poskytovateľa a to v plnej výške alebo na splátky, pričom voľba úhrady je na frekventantovi. Po dodaní kurzu poskytovateľ frekventantovi vystaví faktúru. 
     

  10. Komunikácia medzi poskytovateľom a frekventantom bude prebiehať prednostne elektronicky a to vrátane doručovania faktúry.
     

  11. Frekventant berie na vedomie, že zaplatením zálohy a garanciou miesta v kurze poskytovateľ nie je oprávnený a súčasne ani povinný zabezpečiť za frekventanta náhradu, pokiaľ sa rozhodne kurz neabsolvovať. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností platí, že v prípade rezervácie miesta v kurze, ktorého kapacita je obmedzená, poskytovateľ nemôže po zaplatení zálohy miesto v kurze obsadiť iným frekventantom a nie je povinný sa prípadne s iným záujemcom o kurz dohodnúť na tom, že bude náhradníkom pre prípad, ak niektorý z frekventantov kurz neabsolvuje. Neabsolvovaním kurzu pri garantovaní miesta v kurze poskytovateľovi vzniká škoda. Záloha tak slúži nielen na potvrdenie účinnosti zmluvy, ale aj ako odmena poskytovateľa za garanciu miesta frekventanta v kurze. Poskytovateľ v prípade, ak frekventant kurz neabsolvuje a neoznámi svoj záujem kurz neabsolvovať v lehote 60 dní pre začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy. To platí aj v prípade, keď frekventant zmluvu s poskytovateľom uzatvorí, resp. prijme tieto VOP a uhradí zálohu v čase kratšom ako 60 dní pred začiatkom kurzu. 
     

  12. Spolu s uzatvorením zmluvy frekventant pristupuje k týmto VOP. Poskytovateľ je oprávnený žiadať, aby frekventant pristúpenie k týmto VOP potvrdil zakliknutím osobitného okna na stránke poskytovateľa pred odoslaním návrhu na uzatvorenie zmluvy poskytovateľovi. V takom prípade platí, že frekventant je viazaný týmto VOP aj  prípade, ak by proces uzatvorenia zmluvy o realizácii vzdelávania mal akékoľvek vady.  
     

  13. Kurz Tanečno-pohybovej terapie trvá najviac 24 mesiacov. 
     

  14. Maximálny počet osôb na kurze je 18.
     

  15. Podrobný obsah kurzu vrátane termínov, podmienok a cenníka je zverejnený na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  16. Miestom kurzu, ak nie je uvedené inak, je pracovisko OZ AnimaMundi – Karpatská 9, 811 05 Bratislava.
     

  17. Kurz pozostáva minimálne z dvoch modulov. Pri štúdiu Tanečno-pohybovej terapie je povinným prvým modulom Základy umeleckých terapií, ku ktorému si frekventant následne vyberie modul Tanečno-pohybová terapia, prípadne ďalší dostupný modul, ktorý bude študovať súbežne.
     

  18. Štúdium kurzu Tanečno-pohybová terapia prebieha v nasledovných krokoch: Frekventant začína modulom Základy umeleckých terapií, v rámci ktorého absolvuje prvý vyučovací blok – Základy tanečno-pohybovej terapie. Tento blok poskytuje úvod do terapeutického využitia tanca a pohybu. Frekventant pokračuje modulom Tanečno-pohybová terapia, ktorý zahŕňa 8 vyučovacích blokov a umožňuje prehĺbenie teoretických a praktických zručností v tejto oblasti.. Štúdium sa uzatvára návratom k modulu Základy umeleckých terapií, kde frekventant dokončí zostávajúce tematické bloky.
     

  19. Frekventant je povinný dodržať túto štruktúru štúdia, aby úspešne absolvoval vzdelávací program.
     

  20. Poskytovateľ má právo na zrušenie kurzu. V takom prípade má frekventant právo na vrátenie celej zaplatenej  sumy.
     

  21. Frekventant sa zaväzuje pravidelne zúčastňovať kurzu a absolvovať celý kurz v uvedenom rozsahu vyučovacích hodín v termíne určenom poskytovateľom a vyplývajúcom z ich emailovej komunikácie.
     

  22. Poskytovateľ poskytne frekventantovi vzdelávanie v rámci kurzu Tanečno-pohybová terapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín v trvaní 45 minút, ktoré budú rozdelené najviac do 24 kalendárnych mesiacov vo vopred stanovenom čase. Po splnení podmienok podľa zmluvy a týchto VOP sa poskytovateľ zaväzuje vystaviť frekventantovi osvedčenie o absolvovaní kurzu s reálnym počtom hodín, ktoré absolvoval.
     

  23. Vzdelávanie bude prebiehať prezenčnou, ale aj online formou. 
     

  24. Poskytovateľ vopred poskytne frekventantovi termíny, ktoré možno v nevyhnutných prípadoch zmeniť. 
     

  25. V prípade, že sa frekventant rozhodne nepokračovať v začatom kurze, má po dohode s poskytovateľom právo za seba ustanoviť nástupcu a uzavretím písomného dodatku k zmluve sa postúpia všetky práva a povinnosti zo zmluvy na nového nástupcu frekventanta. Nástupcu však nemožno ustanoviť po uskutočnení viac ako 20 % hodín kurzu.  
     

  26. Frekventantovi vznikne právo na vydanie osvedčenia iba po splnení podmienok, ktorými sú dochádzka minimálne 80 % z celkového počtu hodín vzdelávania, 2 hodiny mentoring s lektorkou kurzu - prípadová konzultácia (1 sedenie - 50 minút), priama práca s klientom, 2 hodiny sebaskúsenosti - osobná skúsenosť s tanečno-pohybovou terapiou, spracovanie záverečnej práce na vybranú tému, písomný/ústny záverečný test s minimálnou úspešnosťou 90 %, video nahrávka a prezentácia s garantom a lektorom, zahŕňajúca prácu s jedným vybraným klientom..
     

  27. Je zodpovednosťou frekventanta, aby sa zúčastnil kurzu v rozsahu najmenej 80 %. Účasť na kurze v uvedenom rozsahu je predpokladom pre možnosť splnenia ďalších podmienok pre vydanie osvedčenia.
     

  28. Na záverečnú skúšku sa frekventant má právo prihlásiť po riadnom absolvovaní kurzu v rozsahu najmenej 80 % a minimálne 7 pracovných dní pred začiatkom skúšky. Termíny skúšok oznamuje poskytovateľ. Podmienkou účasti na skúške je úhrada poplatku za záverečnú skúšku.
     

  29. Po ukončení vzdelávania a po splnení dohodnutých podmienok poskytovateľ frekventantovi odovzdá osvedčenie o absolvovaní kurzu s uvedením rozsahu hodín, ktoré frekventant skutočne absolvoval.
     

  30. Cena kurzu, ako aj ďalšie súvisiace poplatky, sú uvedené v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  31. V cene kurzu nie je zahrnutá cena za absolvovanie záverečnej skúšky, ktorá je uvedená v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa.  
     

  32. Ak v zmluve nie je dohodnuté inak, platí, že frekventant je povinný uhradiť zálohu. Úhrada zálohy je podmienkou účinnosti zmluvy o realizácii vzdelávania. 
     

  33. V prípade, ak sa frekventant kurzu nezúčastní a túto skutočnosť oznámi v lehote kratšej ako 60 dní pred začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy.  
     

  34. Ak sa frekventant po začatí kurzu rozhodne kurz ďalej neabsolvovať, je oprávnený za seba ustanoviť zástupcu v súlade s týmto VOP. Ak už nie je možné ustanoviť zástupcu s ohľadom na to, že neabsolvovaním kurzu vzniká poskytovateľovi škoda, keď na miesto frekventanta v rozbehnutom kurze nie je možné určiť nástupcu ani prípadného náhradného záujemcu o kurz, je frekventant povinný zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 %.
     

  35. Dojednanie o povinnosti zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 % podľa predchádzajúceho bodu týchto VOP je dojednaním o zmluvnej pokute pre porušenie povinnosti frekventanta absolvovať začatý kurz a ustanoviť za seba včas nástupcu, pričom jej výška predstavuje 85 % ceny kurzu, proti ktorej sa započíta zaplatená záloha a prípadné splátky ceny kurzu, ak sa poskytovateľ a objednávateľ dohodli na úhrade ceny kurzu v splátkach. Zmluvná pokuta nie je sankciou za odstúpenie od zmluvy.
     

  36. Faktúry a zálohové faktúry bude poskytovateľ frekventantovi doručovať prostredníctvom ním zadaného emailu. 
     

  37. Odstúpenie od zmluvy je možné učiniť z dôvodov uvedených v zmluve alebo z dôvodov plynúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Odstúpenie musí byť písomné a doručené druhej zmluvnej strane.
     

  38. Frekventant vyhlasuje, že sa v súčasnosti nelieči na žiadne závažné psychiatrické ochorenie, ktoré by mohlo ovplyvniť jeho schopnosť aktívne sa zúčastňovať na vzdelávaní, vykonávať požadované úlohy a bezpečne absolvovať všetky aktivity zahrnuté v programe. Vzdelávací program môže obsahovať interaktívne techniky, skupinovú prácu a sebaskúsenostné aktivity, pri ktorých je nevyhnutná psychická stabilita a schopnosť sebaregulácie. POskytovateľ nezodpovedá za akékoľvek negatívne dopady na psychické zdravie účastníka, ak sa ukáže, že zamlčal relevantné skutočnosti týkajúce sa svojho zdravotného stavu. V prípade, že poskytovateľ zistí, že frekventant nie je psychicky spôsobilý na pokračovanie vo vzdelávacom programe, vyhradzuje si právo ukončiť jeho účasť bez nároku na vrátenie účastníckeho poplatku.
     

  39. Osobné údaje frekventanta sa spracúvajú podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov uplatňovaného od 25. mája 2018, podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „GDPR“). Poskytovateľ spracúva osobné údaje frekventanta (jeho nástupcu)  v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, resp. adresa na doručovanie, e-mailová adresa, prípadne telefónne číslo a ďalšie údaje uvedené v korešpondencii a samotnej zmluve na právnom základe za účelom poskytnutia služby.    Frekventant udeľuje súhlas pre poskytovateľa so spracovaním osobných údajov v súvislosti so zmluvou o realizácii vzdelávania, pričom tento súhlas platí na spracovanie osobných údajov na splnenie predmetu tejto zmluvy. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov frekventanta sú zverejnené na webstránke poskytovateľa.  
     

  40. Právne vzťahy týmito VOP neupravené sa budú riadiť všeobecne záväznými právnymi predpismi.

D: REALIZÁCIA 2-ROČNÉHO VZDELÁVANIA V KURZE DRAMATOTERAPIA A BIBLIOTERAPIA

  1. Táto časť VOP záväzným spôsobom upravuje vzťahy vzniknuté medzi poskytovateľom a frekventantom vyplývajúce z realizácie 2.ročného vzdelávania prostredníctvom poskytovania kurzu s názvom: Dramatoterapia a biblioterapia. Odlišné dojednania sú platné a záväzné len v prípade, ak Vám ich písomne alebo elektronicky potvrdíme. Práva a povinnosti poskytovateľa a frekventanta neupravené týmito VOP sa riadia ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, Zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. 
     

  2. Poskytovateľom je OZ AnimaMundi, Krížna 222, 922 21 Moravany nad Váhom, IČO: 50280112, bankový účet SK76 8360 5207 0042 0623 1531, v mene ktorého koná Mgr. Barbora Desatová.
     

  3. Frekventantom je fyzická osoba, ktorá sa registrovala na stránke poskytovateľa, prejavila vážny záujem o 2-ročné vzdelávanie realizované poskytovateľom, podala návrh na uzatvorenie zmluvy o vzdelávaní a na podklade prijatia návrhu uhradila poskytovateľovi zálohu podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa. 
     

  4. Vzdelávaním je výučba frekventanta poskytovateľom na kurze Dramatoterapia a biblioterapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín.
     

  5. Dramatoterapia a biblioterapia sú umelecké terapie k vyjadreniu vnútorného sveta, poznávania a vnímania seba a sveta prostredníctvom umeleckých zážitkov vychádzajúcich z divadla, pohybu, príbehu a písaného slova.
     

  6. Zmluva o realizácii vzdelávania sa považuje za riadne uzatvorenú zaslaním návrhu zaregistrovaného frekventanta na jej uzatvorenie realizovaného cestou webovej stránky poskytovateľa a bezvýhradným prijatím tohto návrhu zo strany poskytovateľa potvrdením návrhu. Po prijatí návrhu nasleduje výzva poskytovateľa na zaplatenie zálohy podľa cenníka zverejneného na stránke poskytovateľa, ktorú frekventant zrealizuje prostredníctvom platobnej brány poskytovateľa.
     

  7. Účinnosť zmluvy o realizácii vzdelávania nastane po splnení odkladacej podmienky, ktorou je úhrada zálohy na realizáciu vzdelávania podľa pokynov poskytovateľa. 
     

  8. Až okamihom zaplatenia zálohy poskytovateľ garantuje frekventantovi miesto na kurze, ktorého kapacita je obmedzená.
     

  9. Cenu kurzu je potrebné doplatiť cestou platobnej brány poskytovateľa a to v plnej výške alebo na splátky, pričom voľba úhrady je na frekventantovi. Po dodaní kurzu poskytovateľ frekventantovi vystaví faktúru. 
     

  10. Komunikácia medzi poskytovateľom a frekventantom bude prebiehať prednostne elektronicky a to vrátane doručovania faktúry.
     

  11. Frekventant berie na vedomie, že zaplatením zálohy a garanciou miesta v kurze poskytovateľ nie je oprávnený a súčasne ani povinný zabezpečiť za frekventanta náhradu, pokiaľ sa rozhodne kurz neabsolvovať. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností platí, že v prípade rezervácie miesta v kurze, ktorého kapacita je obmedzená, poskytovateľ nemôže po zaplatení zálohy miesto v kurze obsadiť iným frekventantom a nie je povinný sa prípadne s iným záujemcom o kurz dohodnúť na tom, že bude náhradníkom pre prípad, ak niektorý z frekventantov kurz neabsolvuje. Neabsolvovaním kurzu pri garantovaní miesta v kurze poskytovateľovi vzniká škoda. Záloha tak slúži nielen na potvrdenie účinnosti zmluvy, ale aj ako odmena poskytovateľa za garanciu miesta frekventanta v kurze. Poskytovateľ v prípade, ak frekventant kurz neabsolvuje a neoznámi svoj záujem kurz neabsolvovať v lehote 60 dní pre začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy. To platí aj v prípade, keď frekventant zmluvu s poskytovateľom uzatvorí, resp. prijme tieto VOP a uhradí zálohu v čase kratšom ako 60 dní pred začiatkom kurzu. 
     

  12. Spolu s uzatvorením zmluvy frekventant pristupuje k týmto VOP. Poskytovateľ je oprávnený žiadať, aby frekventant pristúpenie k týmto VOP potvrdil zakliknutím osobitného okna na stránke poskytovateľa pred odoslaním návrhu na uzatvorenie zmluvy poskytovateľovi. V takom prípade platí, že frekventant je viazaný týmto VOP aj  prípade, ak by proces uzatvorenia zmluvy o realizácii vzdelávania mal akékoľvek vady.  
     

  13. Kurz Dramatoterapie a biblioterapie trvá najviac 24 mesiacov. 
     

  14. Maximálny počet osôb na kurze je 18.
     

  15. Podrobný obsah kurzu vrátane termínov, podmienok a cenníka je zverejnený na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  16. Miestom kurzu, ak nie je uvedené inak, je pracovisko OZ AnimaMundi – Karpatská 9, 811 05 Bratislava.
     

  17. Kurz pozostáva minimálne z dvoch modulov. Pri štúdiu Dramatoterapie a biblioterapie je povinným prvým modulom Základy umeleckých terapií, ku ktorému si frekventant následne vyberie modul Dramatoterapia a biblioterapia, prípadne ďalší dostupný modul, ktorý bude študovať súbežne.
     

  18. Štúdium kurzu Dramatoterapia a biblioterapia prebieha v nasledovných krokoch: Frekventant začína modulom Základy umeleckých terapií, v rámci ktorého absolvuje prvý vyučovací blok – Základy dramatoterapie a biblioterapie. Tento blok poskytuje úvod do terapeutického využitia divadla, príbehu, pohybu a písaného slova. Frekventant pokračuje modulom Dramatoterapia a biblioterapia, ktorý zahŕňa 8 vyučovacích blokov a umožňuje prehĺbenie teoretických a praktických zručností v tejto oblasti.. Štúdium sa uzatvára návratom k modulu Základy umeleckých terapií, kde frekventant dokončí zostávajúce tematické bloky.
     

  19. Frekventant je povinný dodržať túto štruktúru štúdia, aby úspešne absolvoval vzdelávací program.
     

  20. Poskytovateľ má právo na zrušenie kurzu. V takom prípade má frekventant právo na vrátenie celej zaplatenej  sumy.
     

  21. Frekventant sa zaväzuje pravidelne zúčastňovať kurzu a absolvovať celý kurz v uvedenom rozsahu vyučovacích hodín v termíne určenom poskytovateľom a vyplývajúcom z ich emailovej komunikácie.
     

  22. Poskytovateľ poskytne frekventantovi vzdelávanie v rámci kurzu Dramatoterapia a biblioterapia v rozsahu 260 vyučovacích hodín v trvaní 45 minút, ktoré budú rozdelené najviac do 24 kalendárnych mesiacov vo vopred stanovenom čase. Po splnení podmienok podľa zmluvy a týchto VOP sa poskytovateľ zaväzuje vystaviť frekventantovi osvedčenie o absolvovaní kurzu s reálnym počtom hodín, ktoré absolvoval.
     

  23. Vzdelávanie bude prebiehať prezenčnou, ale aj online formou. 
     

  24. Poskytovateľ vopred poskytne frekventantovi termíny, ktoré možno v nevyhnutných prípadoch zmeniť. 
     

  25. V prípade, že sa frekventant rozhodne nepokračovať v začatom kurze, má po dohode s poskytovateľom právo za seba ustanoviť nástupcu a uzavretím písomného dodatku k zmluve sa postúpia všetky práva a povinnosti zo zmluvy na nového nástupcu frekventanta. Nástupcu však nemožno ustanoviť po uskutočnení viac ako 20 % hodín kurzu.  
     

  26. Frekventantovi vznikne právo na vydanie osvedčenia iba po splnení podmienok, ktorými sú dochádzka minimálne 80 % z celkového počtu hodín vzdelávania, 2 hodiny mentoring s lektorkou kurzu - prípadová konzultácia (1 sedenie - 50 minút), priama práca s klientom, 2 hodiny sebaskúsenosti - osobná skúsenosť s dramatoterapiou a biblioterapiou, spracovanie záverečnej práce na vybranú tému, písomný/ústny záverečný test s minimálnou úspešnosťou 90 %, video nahrávka a prezentácia s garantom a lektorom, zahŕňajúca prácu s jedným vybraným klientom..
     

  27. Je zodpovednosťou frekventanta, aby sa zúčastnil kurzu v rozsahu najmenej 80 %. Účasť na kurze v uvedenom rozsahu je predpokladom pre možnosť splnenia ďalších podmienok pre vydanie osvedčenia.
     

  28. Na záverečnú skúšku sa frekventant má právo prihlásiť po riadnom absolvovaní kurzu v rozsahu najmenej 80 % a minimálne 7 pracovných dní pred začiatkom skúšky. Termíny skúšok oznamuje poskytovateľ. Podmienkou účasti na skúške je úhrada poplatku za záverečnú skúšku.
     

  29. Po ukončení vzdelávania a po splnení dohodnutých podmienok poskytovateľ frekventantovi odovzdá osvedčenie o absolvovaní kurzu s uvedením rozsahu hodín, ktoré frekventant skutočne absolvoval.
     

  30. Cena kurzu, ako aj ďalšie súvisiace poplatky, sú uvedené v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa www.umter.sk.
     

  31. V cene kurzu nie je zahrnutá cena za absolvovanie záverečnej skúšky, ktorá je uvedená v cenníku zverejnenom na stránke poskytovateľa.  
     

  32. Ak v zmluve nie je dohodnuté inak, platí, že frekventant je povinný uhradiť zálohu. Úhrada zálohy je podmienkou účinnosti zmluvy o realizácii vzdelávania. 
     

  33. V prípade, ak sa frekventant kurzu nezúčastní a túto skutočnosť oznámi v lehote kratšej ako 60 dní pred začiatkom kurzu, nemá nárok na vrátenie zálohy.  
     

  34. Ak sa frekventant po začatí kurzu rozhodne kurz ďalej neabsolvovať, je oprávnený za seba ustanoviť zástupcu v súlade s týmto VOP. Ak už nie je možné ustanoviť zástupcu s ohľadom na to, že neabsolvovaním kurzu vzniká poskytovateľovi škoda, keď na miesto frekventanta v rozbehnutom kurze nie je možné určiť nástupcu ani prípadného náhradného záujemcu o kurz, je frekventant povinný zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 %.
     

  35. Dojednanie o povinnosti zaplatiť cenu kurzu do výšky 85 % podľa predchádzajúceho bodu týchto VOP je dojednaním o zmluvnej pokute pre porušenie povinnosti frekventanta absolvovať začatý kurz a ustanoviť za seba včas nástupcu, pričom jej výška predstavuje 85 % ceny kurzu, proti ktorej sa započíta zaplatená záloha a prípadné splátky ceny kurzu, ak sa poskytovateľ a objednávateľ dohodli na úhrade ceny kurzu v splátkach. Zmluvná pokuta nie je sankciou za odstúpenie od zmluvy.
     

  36. Faktúry a zálohové faktúry bude poskytovateľ frekventantovi doručovať prostredníctvom ním zadaného emailu. 
     

  37. Odstúpenie od zmluvy je možné učiniť z dôvodov uvedených v zmluve alebo z dôvodov plynúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Odstúpenie musí byť písomné a doručené druhej zmluvnej strane. 
     

  38. Frekventant vyhlasuje, že sa v súčasnosti nelieči na žiadne závažné psychiatrické ochorenie, ktoré by mohlo ovplyvniť jeho schopnosť aktívne sa zúčastňovať na vzdelávaní, vykonávať požadované úlohy a bezpečne absolvovať všetky aktivity zahrnuté v programe. Vzdelávací program môže obsahovať interaktívne techniky, skupinovú prácu a sebaskúsenostné aktivity, pri ktorých je nevyhnutná psychická stabilita a schopnosť sebaregulácie. POskytovateľ nezodpovedá za akékoľvek negatívne dopady na psychické zdravie účastníka, ak sa ukáže, že zamlčal relevantné skutočnosti týkajúce sa svojho zdravotného stavu. V prípade, že poskytovateľ zistí, že frekventant nie je psychicky spôsobilý na pokračovanie vo vzdelávacom programe, vyhradzuje si právo ukončiť jeho účasť bez nároku na vrátenie účastníckeho poplatku.
     

  39. Osobné údaje frekventanta sa spracúvajú podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov uplatňovaného od 25. mája 2018, podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „GDPR“). Poskytovateľ spracúva osobné údaje frekventanta (jeho nástupcu)  v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, resp. adresa na doručovanie, e-mailová adresa, prípadne telefónne číslo a ďalšie údaje uvedené v korešpondencii a samotnej zmluve na právnom základe za účelom poskytnutia služby.    Frekventant udeľuje súhlas pre poskytovateľa so spracovaním osobných údajov v súvislosti so zmluvou o realizácii vzdelávania, pričom tento súhlas platí na spracovanie osobných údajov na splnenie predmetu tejto zmluvy. Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov frekventanta sú zverejnené na webstránke poskytovateľa.  
     

  40. Právne vzťahy týmito VOP neupravené sa budú riadiť všeobecne záväznými právnymi predpismi.

E: REKLAMÁCIA  A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY

  1. Služba vzdelávania sa považuje za vadnú, ak nespĺňa ustanovené vlastnosti a podmienky (dĺžku, miesto poskytnutia, dohodnutú aktivitu, deklarovaný obsah vzdelávania, odkazy na stiahnutie elektronických podkladov, študijné materiály a pod.)
     

  2. V prípade, že je poskytnutá služba vzdelávania vadná, má frekventant právo požadovať bezplatné odstránenie vady alebo primeranú zľavu z ceny služby. Ak odstránenie vady nie je možné alebo ak poskytovateľ vadu včas neodstráni, má frekventant právo odstúpiť od zmluvy.
     

  3. Frekventant je povinný uplatniť právo z vady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa poskytnutia služby vzdelávania.
     

  4. Frekventant oznámi poskytovateľovi zistenú vadu a informáciu o tom, aké právo si z vadného plnenia zvolil, elektronicky e-mailom na adresu info@animamundi.sk
     

  5. Poskytovateľ reklamáciu frekventanta vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa jej prevzatia. Poskytovateľ poskytne frekventantovi potvrdenie o uplatnení a vybavení reklamácie elektronicky e-mailom zaslaným na e-mailovú adresu frekventanta.
     

  6. Ak poskytovateľ uzná reklamáciu ako oprávnenú a jej výsledkom má byť zľava zo zaplatenej ceny alebo vrátenie celej zaplatenej ceny, vráti poskytovateľ frekventantovi príslušnú finančnú čiastku do 14 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia uznania reklamácie na bankový účet frekventanta.

Tieto VOP nadobudli účinnosť dňa 20.2.2025.

bottom of page